Ourense

El PP prepara el reglamento para asistir a los plenos provinciales

Ourense

DIPUTACIÓN DE OURENSE

El PP prepara el reglamento para asistir a los plenos provinciales

El portavoz del grupo provincial socialista destaca que "nesta institución sempre houbo acceso libre"

"Simplemente é unha conclusión lóxica. É a nosa postura". Así se refirió ayer el presidente de la Diputación, Manuel Baltar, a la resolución de la Valedora do Pobo en la que mantiene que la decisión de la Diputación de restringir el acceso al público durante el pleno ordinario del pasado 27 de noviembre no infringía el ordenamiento jurídico local vigente, tras la queja presentada por el grupo socialista.

Baltar mostró su deseo de que esta regulación "se fixera así no resto das corporacións locais", y teniendo en cuenta la recomendación de la Valedora de establecer un reglamento objetivo, destacó que "só o PP presentou ata hoxe unha proposta, rexida por calquer canon onde xa existe esta normativa e motivada únicamente polo dereito de acceso xenérico, pero tendo en conta a limitación do espazo".

Baltar explicó que esta distribución se llevaría a cabo teniendo en cuenta la representatividad. "O aforo máximo, establecido por un informe técnico, é de 45 persoas. Presidencia resérvase un mínimo de tres asentos e dez estarían a disposición do público que poderán baixar o formulario na web da Deputación e levalo ao rexistro. A asignación aos grupos políticos sería de un para o BNG, dous para Democracia Ourensana e o resto se repartirán dependendo da representatividade". Siguiendo este porcentaje, al PP le corresponderían 14 y al PSdeG, ocho, aunque estos no fueron concretados por Baltar.

El portavoz del grupo provincial socialista, Nacho Gómez aseguró que “nesta institución nunca houbo ningún conflito á hora de acudir ás sesións plenarias e non debería habelo". Insistió en negar la forma en que se denegó el acceso pero afirmó que "accedemos a escoitar as propostas de regulamento e recordamos que fomos, precisamente nós, os que propuxemos que se fixera”.