ANÁLISIS POLÍTICO

El PSOE aprecia una ‘parálise total' tras 18 meses de mandato

Barquero, sobre una moción de censura: "O distanciamento dos tres grupos co PP é evidente"

El PSOE hizo balance ayer del primer año y medio de mandato de Jesús Vázquez como alcalde de Ourense destacando la "parálise total" de la ciudad y culpando "exclusivamente" al regidor.

"Só se pode falar de nulidade e incapacidade, o PP foi incapaz de sacar ningún gran proxecto. Ourense está paralizada", afirmó rotundamente el portavoz socialista en el Concello, José Ángel Vázquez Barquero, que incluye en la lista de tareas incumplidas del actual gobierno aspectos como la falta de presupuestos, el estancamiento del Plan Xeral de Ordenación Municipal, la incapacidad de aprobar la ordenanza de veladores o que la praza de Abastos de A Ponte continúe cerrada.

"Por se fora pouco, hai un caos absoluto no departamento de Servizo Sociais e un déficit democrático, incumprindo sistemáticamente os acordos do pleno, como a necesidade de levar a cabo unha reforma fiscal", siguió Barquero, que reprochó también que los populares criticasen con dureza al anterior gobierno: "Recordaban constantemente a nosa incapacidade e alardeaban do que ían facer, pero tras 18 meses a evidencia está aquí, cun culpable exclusivo, o alcalde".

Proyecto alternativo

El portavoz del PSOE fue cuestionado acerca de las reuniones que, desde hace semanas, mantiene su formación con Democracia Ourensana y Ourense en Común, con el objetivo de explorar un posible proyecto alternativo y una hipotética moción de censura, sobre la que Barquero prefiere pasar de puntillas.

"É unha reflexión colectiva, a metodoloxía de traballo pasa por non facer declaracións, pero si podo dicir que o distanciamento dos tres grupos respecto ó PP é evidente, o que está máis próximo é a sensación de hartazgo", comentó.

Te puede interesar