Consideran que el ‘cinismo’ del alcalde ‘impide agilizar’ el nuevo PXOM

El PSOE de Pereiro pide incluir al concello en la Axencia de Legalidade Urbanística

Cartel de entrada a la localidad de Vilariño, donde se encuentran las viviendas afectadas.
El grupo municipal socialista en Pereiro de Aguiar pedirá al regidor ‘popular’, Eliseo Fernández, que inscriba al concello en la Axencia de Legalidade Urbanística, que serviría, a juicio de la oposición, para evitar ‘novas irregularidades e situacións tan desagradables’ como las que han padecido los vecinos de Vilariño y de otras poblaciones del municipio, según afirman.
El PSOE de Pereiro de Aguiar tacha de ‘cínica e descarada’ la actitud del alcalde, el ‘popular’ Eliseo Fernández, por olvidar a los vecinos de Vilariño afectados por el derribo de sus casas, lo que se solucionaría, a juicio de los socialistas, con la modificación del Plan Xeral de Urbanismo (PXOM). Por este motivo, le reprochan su gestión al entender que obra con ‘pasividad, y que non contribuye a axilizar os trámites para a aprobación do novo PXOM cando é sabedor de ista sería a única solución’. En este sentido, afirman que el regidor debería solicitar la inclusión de Pereiro de Aguiar dentro de la Axencia de Legalidade Urbanística, lo que ‘evitaría que se produzcan novas irregularidades e situacións tan desagradables como as que están padecendo os veciños de Vilariño e doutras zonas del concello’.

Los socialistas reiteran, asimismo, que el ‘máximo responsable das irregularidades urbanísticas de Vilariño es Eliseo Fernández e o seu goberno do PP por permitir, con pleno coñocemento construir en terrenos protexidos’, remarcan a propósito de esta modificación que solicitan del Plan Xeral.

Así, los socialistas recuerdan que ‘foron o PSdG e o BNG os que, por moción de urxencia, forzaron a redacción dun novo PXOM, como posible vía para solucionar as innumerables irregularidades urbanísticas en localidades como Vilariño o en la urbanización Monterrei’. Y añaden que ‘o alcalde sabe que a única posible vía de solución podería estar novo Plan, pero négabase a iniciar os trámites e agora permite que se retrasen os prazos na súa elaboración’.


Te puede interesar