Ourense

San Xoán de Río organiza el I Premio de Novela Galicia Rural

Ourense

LITERATURA

San Xoán de Río organiza el I Premio de Novela Galicia Rural

El Concello de San Xoán de Río organiza la primera edición  del Premio de Novela de la Galicia Rural. Las propuestas serán deberán ser remitidas al Concello de San Xoán de Río antes del 30 de junio de 2020 y el dictamen del jurado "farase público no mes de setembro", según señalan desde el Consistorio.

Este premio nace con el  objetivo de "promover a visibilidade do mundo rural galego e reflexionar sobre as súas problemáticas, posibilidades e retos presentes e futuros a través da creación literaria", explican los organizadores.


Apoyo de la Xunta


El Concello de San Xoán de Río, con el apoyo y patrocinio de la Secretaría Xeral de Política Lingüística da Xunta de Galicia y la colaboración de la Editorial Galaxia, convoca este I Premio de Novela da Galicia Rural para este año 2020, una convocatoria que está dirigida tanto a autores ya consagrados como a los "novos talentos da nosa literatura que, coas súas novelas, queiran contribuír a poñer en contacto aos lectores e lectoras co presente, o pasado ou o futuro do mundo rural galego", explica la organización.