Crisis del coronavirus

Taller abierto a persiana bajada: “Levo tres servizos neste mes"

OURENSE (RÚA JESÚS SORIA). 09/04/2020. OURENSE. Fachada de varios talleres mecánicos de vehículos, donde advierten a sus clientes que los mismos realizarán los trabajos a puerta cerrada. FOTO: ÓSCAR PINAL
photo_camera Fachada de un taller en la calle Jesús Soria de la ciudad. FOTO: ÓSCAR PINAL
Solo atienden con cita previa: "O das urxencias é relativo, non so dos que seguen traballando"

Desde el inicio del estado de alarma, la mayoría de los talleres de la provincia se vio obligada a bajar la persiana por falta de clientes y atender únicamente urgencias, con cita previa por teléfono. Las empresas, de esta forma, evitan al máximo la posibilidad de contagios entre clientes y trabajadores. "O problema é que o das urxencias é relativo, non só é da xente que segue traballando, tamén do resto, sobre todo nos núcleos rurais. Hai pouco tiven que cambiar unha batería dunha muller que atende ao irmán. O primeiro día que non lle funcionou o coche foi en taxi, pero claro, despois tivo que chamar para arranxalo", apuntan desde el Taller D'Meno, en Xinzo de Limia. 

Los clientes, en general, comprenden la situación, pero "sempre hai de todo". "Chámame un señor que quere que lle revise o aceite, un señor que non tiña que estar usando o coche. Díxenlle que non", apunta otro mecánico. Pero lo cierto es que el teléfono no suena a menudo, y el colectivo hace frente a una reducción histórica de la actividad. "Nós xa non temos taller, só temos grúas. Podemos saír claro, temos permiso, pero non hai siniestros case dende hai semanas. Creo que tivemos tres servizos en todo o mes", explican desde Auto Reparaciones Monterrey, en Verín. 

La paralización generalizada también afecta a las fábricas automovilísticas y a los envíos, lo que puede alargar ciertas reparaciones. "Os recambios cos que traballo están pechados, chámoos e sírvenme, pero teño que ir eu, non poden facer eles a entrega. Se é de fábrica nada, nestes momentos, imposible", apunta Carlos Iglesias, de Talleres Carlos, en San Cibrao das Viñas.

Te puede interesar