SAN MARTIÑO

Los ourensanos tendrán en su magosto mil kilos de castañas

La Alameda acogerá el día de San Martiño la celebración, con menús a un euro por ración

El Concello de Ourense, a través de la Concellería de Cultura, organiza este viernes, festivo local, su magosto popular en la Alameda durante el que se repartirán 1.000 kilos de castañas y 2.000 raciones de pan con chorizo. "O vindeiro 11 de novembro, Ourense celebra o seu patrón, o San Martiño, e ese mesmo día conmemórase unha das tradicións con máis arraigo na nosa cidade como son os magostos", indicó Belén Iglesias, concelleira de Cultura. Una celebración que, "xunto ao Entroido, máis nos singulariza como pobo e que nos chama a reunirnos con amigos e familiares para degustar os produtos típicos desta tempada", destacó el alcalde de Ourense, Jesús Vázquez.

El programa empieza a las 17,00 horas con el encendido de la hoguera en la Alameda mientras actúan “As Daniñas” por las calles del Casco Vello. Media hora más tarde, arrancarán diversos talleres infantiles, en los que la protagonista será la castaña, y la venta de los tikets de comida por el precio de un euro por ración. De esta forma, el Concello de Ourense pondrá a disposición de todos los ourensanos 1.000 kilos de castañas, 2.000 bollos preñados, de los que 50 serán aptos para personas celíacas; 1.000 botellas de agua y vino. El reparto de las raciones empezará a las 18,00 horas y el grupo "De pé feito" se encargará de amenizar la jornada con una actuación desde el templete de la Alameda. "Unha oportunidade para que a xente maior que non ten a ocasión de subir oa monte como a mocidade, poida celebrar o magosto na cidade e compartilo cos máis pequenos", indicó María Díaz, técnica del departamento de cultura del Concello. 

El regidor apeló a la responsabilidad de los vecinos a la hora de celebrar el magosto "en lugares sempre axeitados", comunicando la celebración a la Concellería de Medio Ambiente y Participación Cidadá. En este sentido, las hogueras se situarán lejos de los árboles, vehículos y mobiliario urnano y nunca debajo de tendido eléctrico o telefónicos.

Por otro lado, la concelleira de Cultura destacó la buena acogida de la oferta cultural de la semana pasada, como el concierto de Los Secretos o la obra de teatro infantil "Os divertidos espíritos do Samaín", en el Auditrio municipal. "É unha mostra máis da boa saúde cultural da que goza o noso Concello e desa cidade viva a nivel de cultural porque non xenera ocio senón tamén turismo e emprego", puntualizó Belén Iglesias. 

Te puede interesar