Villarino pide una comisión para gestionar los fondos provinciales

Rafael Rodríguez Villarino, foto de archivo.
photo_camera Rafael Rodríguez Villarino, foto de archivo.

El PSOE reclamó ayer en una junta extraordinaria de portavoces en la Diputación la creación de un “grupo de traballo formado por unha representación proporcional de todos os grupos políticos da corporación provincial” para aprobar un instrumento que “permita executar un reparto xusto, equitativo e operativo dos fondos públicos” del organismo provincial.

El líder de los socialistas, Rafael Villarino, invitó al resto de partidos a alcanzar un consenso que permita “un reparto obxectivo e operativo dos cartos, sempre baixo uns criterios claros”. Villarino cargó contra el gobierno provincial y recordó que en la primera modificación del pasado ejercicio “o 83 % destes fondos foron parar a gobernos locais do PP”. Villarino también insistió en que la Diputación rechazó proyectos de gobiernos socialistas por importe de casi 17 millones de euros.

Desde el PSOE quieren evitar que “Manuel Baltar volva repartir caciquilmente decenas de millóns mediante macromodificacións orzamentarias”, por eso pretenden aprobar en este órgano que invitan a crear “un modelo de distribución xusta e equitativa, logo de ter coñecemento da próxima aprobación dunha nova modificación baseada en subvencións a dedo”.

Además, los socialistas anuncian que “no caso de que a Deputación insista en aprobar un novo reparto millonario discrecional e ditatorial”, ellos llevarán estos hechos “ás institucións e órganos que correspondan”, con el fin de “poñerlle freo a este disparate”.

Te puede interesar