Transporte

Voces críticas contra el cierre de despachos de los billetes de tren en Carballiño y Ribadavia

2019123021414528679
photo_camera El despacho de billetes de tren cerrado en Carballiño.
En Carballiño, PP y Espazo Común responsabilizan a los socialistas, mientras que en Ribadavia el BNG pide un pronunciamiento de los portavoces municipales

El grupo del Partido Popular de Carballiño rechaza "o desmantelamento da nosa estación do tren" y afirma que son horas de pedir responsabilidades y exigir soluciones, refiriéndose a la diputada socialista Marina Ortega, que "tiña que ter advertido desto e defender ao pobo".

Los "populares" de Carballiño se suman a la reclamación de sus diputados de Ourense en Madrid solicitando que Adif cambie de idea y vuelva a disponer del servicio de despacho de billetes en las dos villas de esta provincia afectadas, que son Carballiño y Ribadavia. "Marina Ortega sabíao, e por tanto tamén o sabía o alcalde do Carballiño, que o sabería tanto por terllo comunicado Marina Ortega, como por terllo comunicado o Adif, na mesma reunión onde lle garantiron a gran noticia de que un mecánico viaxaría en cada tren", matiza el PP. Así, propone que "débese de facer con urxencia a adopción de acordo plenario, que intente recuperar a normalidade deste servizo". Espazo Común coincide en que "alcalde e goberno municipal son cómplices necesarios pola súa defensa encendida destas "empresas" dependentes do goberno socialista de Madrid".

El BNG de Ribadavia insta al gobierno municipal a mantener una reunión de portavoces para pronunciarse sobre la supresión del servicio y para reclamar a la Xunta que demande al gobierno central su mantenimiento.

Te puede interesar