EN OURENSE

La Xunta insiste en la defensa de la gestión de Montealegre

20180411ReyVarelaParlamentoMontealegre_result
photo_camera Rey Varela interviene en el Parlamento gallego.

El PSOE señala que una posible adjudicataria está relacionada "co financiamento irregular do PP"

La privatización del centro de menores de Montealegre llegó ayer al pleno del Parlamento, en el que el Gobierno gallego volvió a señalar el compromiso de convertirlo en un "centro específico para atender a nenos e nenas con trastornos de conduta", mientras que la socialista Noela Blanco fue especialmente dura y echó en cara al PP que "obriga a entregarlle a xestión a empresas implicadas no financiamento irregular do PP, en malos tratos a menores ou explotación laboral".

El conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, negó la privatización del centro y destacó que esta infraestructura está "nas mellores atencións", tras recordar  que la Xunta apuesta por la acogida familiar en el sistema de protección de menores autonómico. "O 56% dos tutelados atópase en acollida familiar", resaltó. 

Rey Varela destacó la inversión de "máis de 1,6 millóns de euros" desde el año 2012 en el centro y  explicó que Montealegre forma parte de un complejo junto a Montefiz y Monteledo. "Temos a obriga de darlles un recurso máis específico que lles proporcione unha atención no eido terapéutico e que os axude no tratamento, intervención e mellora dos trastornos de conduta que presentan", dijo. 

El conselleiro añadió que se prevé la incorporación de "alomenos unha trintena de profesionais" para prestar el servicio de forma "óptima" y destacó el "incremento" de educadores, "pasando de 12 a 17", y la incorporación de "postos que antes non existían". 

Por su parte, la socialista Noela Blanco volvió a criticar la privatización añadiendo una crítica muy dura sobre las empresas que han optado al pliego de contratación. "Vai ter que escoller entre cinco empresas , entre as que están implicadas en financiamento ilegal do seu partido, as que infrinxen os malos tratos aos menores ou as que explotan aos traballadores. O PSOE ten claro co que se queda, coa xestión pública e cos empregados públicos que estaban a facer unha magnífica labor", aseguró Blanco.

Blanco desgranó una a una las empresas que podrían gestionar Montealegre. Ginso, "relacionada coa trama "Púnica" en Madrid", Dianova, "denunciada por Acnur por maltrato", Consulting Asistencial, "que publicou ofertas de traballo antes de que se publicara a licitación", Fundación Diagrama, "presuntamente implicada na morte dun menor nun centro en Melilla", y Asociación Para el Desarrollo e Integración Social, "con casos gravísimos de maltrato".

La parlamentaria volvió a pedir a Rey Varela que "deixe de facer a avestruz" y que comparezca  para explicar "por que optou por privatizar o que debería ser o máis sagrado dun goberno, como é a protección aos menores".

Te puede interesar