La planta piloto en el Campus Auga es “prioritaria”

El Consello de Goberno de la UVigo abordó los retos de edificios en As Lagoas para futuras titulaciones

El Consello de Goberno de la UVigo abordó ayer asuntos relevantes para el Campus de Ourense. El rector, Manuel Reigosa, apuntó como prioridad “cero” de la programación de edificios del equipo de gobierno la planta piloto solicitada por la Facultad de Ciencias, para la titulación de Tecnología de los Alimentos. También como “prioridad cero” apuntó al traslado del personal y de los equipamientos del Cacti y del Centro tecnológico de la carne al edificio del Campus Auga. 

“Esperamos ter a licencia en breve, xa temos a obra preparada e vai levar pouco tempo”, apuntó Reigosa, que cuenta con que “en poucos meses” puedan finalizar los trabajos para localizar tanto la planta piloto como el Cacti dentro del edificio del Campus Auga. “A prioridade un tamén se sitúa no Campus de Ourense, cun edificio para a Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo na parcela que queda libre dentro do chamado  coloquialmente Campus Norte. Ese edificio esperamos que tamén nos sirva para dar resposta á posta en marcha de Relacións Internacionais, que se implantaría no curso 22-23 se non hai atrancos. Unha vez feito este edificio será o momento de reorganizar espazos no campus, xa que quedarán outros baleiros e haberá que programar para que se utilicen do mellor xeito posible”, explicó el rector.

Por último, la prioridad número tres se sitúa en el edificio para Inteligencia Artificial en Ourense. “É obvio que será unha titulación con moitísimo tirón e incrementará a entrada na Escola Superior de Enxeñaría Informática  e pensamos que imos precisar unha ampliación e por iso estamos en negociacións co Concello e Deputación para ver cal é a mellor solución para esta ampliación”, señaló Reigosa, esperando que se impartan el próximo curso.

Te puede interesar