El BNG rechaza la instalación en A Rúa de parques eólicos

Se opone a los parques de Neboada, Treboada e Xeada, así como a los de Prada, Barjas, Rebordechao y Alto Cabrera

El grupo municipal del BNG  de A Rúa recogió su oposición a la instalación de parques eólicos en una moción que llevará al pleno del martes, 2 de marzo. En su propuesta, plantea la presentación de alegaciones a los proyectos de Neboada, Treboada e Xeada, "que se asentan directamente dentro do noso termo municipal", según afirmó.

El grupo que encabeza María González Albert solicita el respaldo del resto de concejales para su oposición a la puesta en marcha de los proyectos eólicos de Neboada, Treboada, Xeada, Orballeira y Ventumelo, "pola súa grave e irreversíbel afectación sobre a calidade paisaxística, así como ós proxectos de Prada, Barxas e Rebordechao polos mesmos motivos, e ao de Alto Cabrera pola súa grave afección ao paisaxe, natureza e patrimonio do conxunto da comarca".

La moción nacionalista también propone modificar la Lei de aproveitamento eólico y planificar el desarrollo de la próxima década "harmonizando os obxectivos e intereses económicos, enerxéticos, sociais e medioambientais, garantindo a transparencia, a avaliación ambiental por parte das administracións públicas e a limitación dos procesos expropiatorios".

La propuesta finaliza solicitando el apoyo de la Corporación para aumentar la superficie de territorio protegida y salvaguardar los espacios de alto interés ambiental: "Ampliación da Rede Natura, Estratexia de Infraestrutura Verde e Áreas de Interese Paisaxístico".

Te puede interesar