La dotación de las estaciones de ferrocarril con el personal necesario para un servicio de calidad, aumentar las líneas y frecuencias, así como una política de tarifas más atractiva son fundamentales para aumentar el uso del tren, según el BNG. La formación nacionalista lo considera un medio de transporte estratégico y de futuro, por lo que su cabeza de lista para el Congreso, Noa Presas, hizo un llamamiento a apostar por las fuerzas propias en las elecciones del 23J y así poner fin a “anos de desmantelamento do servizo ferroviario en Ourense, levado a cabo polos gobernos de PP e PSOE no Estado”.
Presas criticó que los gobiernos de Madrid “deixaron sen conexións axeitadas á parte oriental de Ourense”, situación que comparte la estación y apeaderos de Ourense, con servicios mínimos y sin personal para un servicio presencial.
La candidata del BNG dijo que “estacións como a da Rúa, a día de hoxe, carecen de persoal que informe ás persoas usuarias ou mesmo faciliten a compra de billetes” y añadió que “mentres noutras zonas do Estado o Goberno está ampliando a súa oferta ferroviaria, en comarcas como Valdeorras recorta paulatinamente servizos a pesar da discriminación histórica que sofre a comarca en materia de infraestruturas”.
Durante su estancia en Valdeorras, Noa Presas reclamó la recuperación de los trenes nocturnos que fueron cancelados hace dos años, durante la pandemia, y particularmente “a liña que conectaba Ourense, e tamén a comarca de Valdeoras, con Catalunya”.