Valdeorras

La DO Ribeira Sacra acoge la Conferencia de los Consellos

Valdeorras

La DO Ribeira Sacra acoge la Conferencia de los Consellos

Rodríguez: "sería importante que mostraran o seu apoio á candidatura como patrimonio da humanidade"

La Denominación de Orixe Ribeira Sacra ejercerá de anfitriona en la asamblea general de la Conferencia Española de Consellos Reguladores Vitivinícolas (CECRV), que alcanza su 24 edición y que se desarrollará entre los días 24 y 26 de octubre, según anunció el organismo vitivinícola que preside José Manuel Rodríguez.

"Durante tres días contarase na Ribeira Sacra coa representación do 98 % da produción nacional de viño con Denominación de Orixe. A CECRV aproveitará a súa asemblea para elexir nova directiva e sería importante que mostraran o seu apoio explícito á candidatura da Ribeira Sacra como Patrimonio da Humanidade", afirmó, en una nota de prensa, el presidente del Consello organizador.

La asamblea se desarrollará en la casa de la cultura Lois Pereiro, de Monforte de Lemos, entre las 10,00 y las 13,30 horas del 25 de octubre, hora en la que informará de los acuerdos tomados.

La D. O. Ribeira Sacra ya fue anfitriona de una asamblea de la CECRV en 2010, coincidiendo con el Xacobeo. En esta ocasión, los participantes viajarán en catamarán, realizarán una andaina por el Camiño de Inverno y comerán en bodegas y el parador de Santo Estevo. "Trátase de mostrar o que somos, no pouco tempo que temos para seguir recabando apoios á candidatura de Patrimonio da Humanidade. É unha satisfacción que aceptaran a nosa invitación para coñecer o noso territorio", manifestó José Manuel Rodríguez.

Más en Valdeorras