Valdeorras

Los lardeiros volverán a colgar en Viana do Bolo

Valdeorras

Entroido

Los lardeiros volverán a colgar en Viana do Bolo

Domínguez: "A guerra non parou o Entroido, o covid non pode paralo"

Los lardeiros volverán a colgar en la Praza Maior de Viana do Bolo durante el Entroido de 2021. Al menos este es el objetivo que se marcó Jorge Minas Domínguez Couso, presidente de la Asociación de Fulións Rurais. "Vou loitar para que haxa lardeiros e intentaremos algo con grupos pequenos e algúns boteiros, ata onde a Lei nos permita", dijo. Inmediatamente, añadió que "se o Entroido non parou na Guerra Civil, creo que o covid-19 non pode paralo". Eso sí, el programa tendrá en cuenta todas las directrices que marquen las autoridades sanitarias. "Imos facer todo o que sexa posible, mais sin dañar a saúde. Primeiro está a saude, sobre todo a da xente maior".

Los fulións aún no se reunieron para comenzar a preparar las actividades del Entroido del año próximo pero todo apunta a que actos como los desfiles del Domingo Gordo serán suspendidos. "Non se van poder facer", dijo Domínguez Couso.

Por otra parte, la próxima edición de la Mascarada Ibérica será virtual. Lo planteó el artífice de un evento que en enero de 2020 reunió a 45 grupos de diferentes países en Viana y Vilariño de Conso.