Eduardo Gómez, pregonero del Cristo: "Fágoo extensivo aos meus compañeiros"

edu
photo_camera Eduardo Gómez Vidal, pregonero del Cristo 2021.
El facultativo de Urxencias hace extensivo el reconocimiento a sus compañeros “na loita do covid”

El médico del área de Urxencias del Hospital Público Valdeorras Eduardo Gómez Vidal será el encargado de leer el pregón de las Festas do Cristo 2021, que este año abandonarán el programa tradicional debido a la pandemia del covid-19.

Al tomar esta decisión, el Concello pretendió homenajear a una persona que se destacó por su compromiso con O Barco de Valdeorras y, al mismo tiempo, “para que todos os veciños poidan render homenaxe aos sanitarios traballadores contra a pandemia, así como aos enfermos afectados polo covid”.

El pregonero encaja en las dos categorías debido a su trabajo en el área de Urxencias del hospital barquense pero también por haber sufrido en sus carnes los efectos de la enfermedad.

"Ao principio noteino estraño"

Eduardo Gómez calificó ayer como un “reto” su elección para pregonero de las fiestas de septiembre. “Penso que hai outras personas que tamén merecían esta honra”, dijo, para seguidamente confirmar: “Eu síntome de O Barco de toda a vida”.

Además, se refirió al papel jugado por el personal sanitario en la lucha contra el virus: “É un recoñecemento a un colectivo que estivo na primeira liña da loita contra o covid. Fágoo extensivo aos meus compañeiros”. El médico barquense se definió como “un home común, sencillo e sin un currículo esplendoroso” y seguidamente confesó que, nada más conocer su elección, “ao principio noteino estraño”.

"Un home moi querido no Barco"

Desde el Concello que dirige Alfredo García Rodríguez, argumentaron que la elección de Eduardo Gómez Vidal obedece a que “é un home moi querido no Barco, onde naceu, e tamén no resto da comarca de Valdeorras, tanto polo seu bo facer profesional como polo seu compromiso social e a súa vinculación en actividades de todo tipo”.

Estas mismas fuentes municipales continuaron considerándolo un “loitador incansable en todos aqueles temas importantes para O Barco e os seus veciños, traballou sempre para conseguir mellorar as condicións de vida de todos os barquenses”.

El Concello aludió a su puesto en primera línea de la lucha contra el covid-19: “A súa elección como pregoeiro é, ao mesmo tempo, un recoñecemento tanto aos profesionais da sanidade pública como aos afectados pola enfermidade”.

Te puede interesar