Valdeorras

El PP barquense pide investigar el pasado de Porto da Barca

Valdeorras

POLÍTICA

El PP barquense pide investigar el pasado de Porto da Barca

El alcalde anunció la inclusión de una partida para esa zona de la villa en el plan de inversiones

La oposición popular de O Barco de Valdeorras reclama que se investigue la antigüedad de Porto da Barca. El concejal Carlos Javier Crespo Díaz recordó que la Corporación municipal aprobó en enero una moción "sobre a necesidade dunha análise arqueolóxica do Porto da Barca e a súa contorna, así como de outros xacementos existentes no Concello", según apuntó.

El grupo municipal del PP recuerda la convocatoria de una línea de ayudas relacionadas con el Camiño de Inverno y que Porto da Barca forma parte de su trazado. "A súa singularidade pode servir como un foco máis de atracción en relación co Camiño, entre otras cuestións de tipo histórico ou científico que contribúen á posta en valor do patrimonio cultural do Concello e de toda a comarca e ao seu desenvolvemento", afirmó el edil. Añadió que algún concello próximo a O Barco firmó un convenio con la Universidad de Santiago de Compostela.

El alcalde socialista, Alfredo García Rodríguez, a su vez, corroboró el compromiso adquirido en enero por la Corporación municipal e insistió en su "compromiso de facer algo". Inmediatamente, el regidor subrayó que el Concello comenzó la elaboración de un plan de inversiones y que en este "hai unha partida para esa zona".

García Rodríguez añadió que el citado plan inversor del Concello será llevado a la próxima Comisión informativa de Obras, donde podrá ser debatido por los distintos grupos.