Valdeorras

El PSOE reclama a la Xunta que el paritorio quede garantizado

Valdeorras

El PSOE reclama a la Xunta que el paritorio quede garantizado

El área sanitaria afirma que "non hai previsión ou intención algunha" de reducir la actividad en O Barco

El cierre del paritorio del Hospital comarcal de Verín llevó a los socialistas a temer por la adopción de una medida similar en el Hospital Público Valdeorras. Este temor llevó a la parlamentaria Noela Blanco a presentar varias iniciativas para conseguir que la Xunta garantice el paritorio barquense.

Blanco advirtió que "este tipo de política de recorte de servizos supón unha ameaza para os hospitais comarcais, en concreto o de Valdeorras, que en 2018 rexistrou 122 nacementos". Añadió que la Xunta considera "insuficiente" esa cifra y mostró su "rexeitamento ás políticas de desmantelamento da sanidade pública".

El Área Sanitaria de Ourense, Verín y O Barco aseguró que "non hai previsión, ou intención algunha de limitar a carteira de servizos ou a actividade obstétrica do Hospital Público Valdeorras". Considera que el servicio de Xinecoloxía-Obstetricia está bien dotado de personal, que dispone de servicios de Anestesia y Pediatría, y que la distancia con otros hospitales "indican a súa necesidade".

Más en Valdeorras