Valdeorras

A Rúa espera el permiso para poder consumir agua de Vilela

depositoaguavilela1_result
photo_camera Depósito de agua en Vilela, en A Rúa, que se encontraba cerrado desde el pasado mes de marzo.

El concello aguarda por el visto bueno de Sanidade que certifique niveles aceptables de aluminio

El Concello de A Rúa ha vuelto a enviar a la Consellería de Sanidade las mediciones realizadas en el agua del depósito de Vilela, en A Rúa, después de haber alcanzado los mínimos exigidos de aluminio en agua para el consumo humano. 


Desde el pasado mes de marzo, este depósito se encontraba cerrado ya que "o aluminio rexistrado en auga alcanzaba uns niveis alarmartes, por riba dos 1.200 puntos cando os niveis mínimos atópanse nos 500 puntos" explica la alcaldesa de A Rúa, María González Albert. "Daquela decidiuse suministrar aos veciños a auga da traída do depósito da Rúa Vella, pero o problema non se solventou porque desta fora non teñen presión de auga, porque este depósito tamén é vello". 


Ayer esperaba la alcaldesa la llamada de Sanidade con el visto bueno, una respuesta que esperan que sea positiva porque "nas últimas medicións os niveis ya están en 450 puntos". De ser así, Sanidade estaría concediendo al concello un máximo de tres años de margen para encontrar alguna solución "que tería que pasar por un proxecto en condicións para dar unha solución definitiva na que se contemplase unha nova captación de auga, algo que agora mesmo é inasumible". La regidora entiende sin embargo, que el agua es un bien básico así que a largo plazo deberán estudiarse todas las opciones.

Te puede interesar