UGT apoya las medidas de seguridad en la cantera Cavima

Naves de Cavima, en San Vicente.
photo_camera Naves de Cavima, en San Vicente.

El secretario general de la intercomarcal de UGT Lemos-Valdeorras, José Paradelo Arias, defendió que la cantera de pizarra de San Vicente Cavima adopte las medidas de seguridad que exige la Dirección Xeral de Enerxía e Minas para levantar la suspensión de la actividad. "Valoramos adecuadamente a posibilidade de que os traballadores afectados poidan regresar ao traballo, se ben queremos que se faga co escrupuloso cumprimento das indicacións observadas", dijo.

"Un sindicato xamais debería defender que o emprego se materialice á costa da seguridade e saúde dos propios traballadores", afirmó José Paradelo. Esta central también reclamó un rápido arreglo del principal acceso a San Vicente, la carretera OU-807, "para que os veciños posúan un acceso digno, tal e como merecen, acceso que é de vital importancia para as outras dúas canteiras da zona, que proporcionan máis de 130 postos de traballo directos", dijo.

Esta semana, la Dirección Xeral levantó la suspensión de actividad en una zona de la cantera de Cavima, si esta adopta ciertas medidas de seguridad.

Te puede interesar