Valdeorras protege sus viñas frente al black rot

Viñedo
photo_camera Viñedo

Jorge Mazaira: “Nestes momentos non podemos falar de ataque de black rot; aínda  así, cuidado, moito cuidado”

La humedad elevada y las temperaturas altas de estos días no hacen sino favorecer la aparición de la enfermedad parasitaria del black rot en el viñedo, que de momento “está baixo control”. Así lo explicó el director técnico del Consello Regulador de la D. O. Valdeorras, Jorge Mazaira, que advirtió de la posibilidad de “ter un problema serio” si durante estos días de tregua de agua, no se aplican fitosanitarios que ayuden a prevenir la enfermedad. 

“Estamos vendo que naqueles sitios onde o veneno non chega, porque a veces pasa que non chega a certas partes da planta, hai algunha mancha de black rot, pero é normal”, explicó Mazaira. “Nestes momentos non podemos falar de ataque; aínda así, cuidado, moito cuidado”, dijo.

Hasta ahora, preocupaban las bajas temperaturas de abril y el riesgo de heladas. Entrado el mes de mayo, los viticultores aprovechan los escasos días sin lluvia para aplicar sulfato al viñedo. “Sabemos que todo o mundo está tratando as plantas, porque temos unha cantidade acumulada de auga importante e temperaturas altas, unha combinación complicada, polo que un non se pode despistar”, afirmó el técnico del Consello Regulador.

Te puede interesar