En la final de las veladas tecnológicas de Allariz, Eduardo Nogueiras se impuso a un niño de nueve

El rey de la wii a los 79 años

Brian y el campeón Nogueiras en la competición.
A punto de cumplir 80 años, Eduardo Nogueiras, de la parroquia de Torneiros, se alzó en la noche del lunes con el primer premio del ‘I Torneo Tecnolóxico Veciñal de Allariz’ organizado por el Concello alaricano. Pasaban las 23.30 horas cuando, un semi-pleno en la última partida de bolos de la wii, le permitía imponerse al joven de 9 años y representante de Outeiro, Brian Fernández.
‘Só lle saco 70 anos’, bromeaba Eduardo Nogueiras, quien reconocía que ‘Brian foi un duro contrincante dende o principio da noite, pero é que eu son moi habilidoso’, alardeaba emocionado después de recibir el primer premio de manos del alcalde, Francisco García. A su lado, el joven Fernández advertía que ‘este ano non poido ser, pero para o ano que ven espero gañar o premio’.

Durante todo el mes de julio y las primeras semanas de agos to, vecinos de hasta 14 parroquias alaricanas han participado en un campeonato amistoso de bolos a través de la wii. ‘Competían entre eles para elixir o representante do pobo, aquel que máis bolos tirara, para participar na final do luns’, expli caban los responsables municipales. ‘Eu apunteime de casualidade, porque tiña que levar a miña muller e dous veciños que sí se apuntaran. E o final, as rapazas do concello convencéronme de que non o facía tan mal’, recordaba Eduardo Nogueiras, quien aseguró que ‘xamais había xogado ós bolos, nin tampouco con esta máquina que ten un mando como o da televisión’, bromeaba. Con algo más de experiencia en la extensa gama de videojuegos, se presentaba Brian Fernández a la competición. ‘Os bolos non se me dan moi ben, eu prefiro xogar o fútbol ou o tenis’, confesaba tímidamente este joven que llegó a enfrentarse a sus padres, Jéssica y Pablo, para lograr ser el representante vecinal.

Con 70 años de diferencia, Fernández y Nogueiras protagonizaron una final intergeneracional donde, ponderó la tranquilidad de Eduardo frente al nerviosismo del pequeño Brian, expectante ante el numeroso público que se congregó en el Fogar dos Maiores. ‘Unha vez máis demóstrase que a idade non é un obstáculo no caso das novas tecnoloxías’, apuntaba tras la emocionante final el regidor local, Francisco García.

Te puede interesar