Marquesina polémica en Mourisca, Viana do Bolo

photo_camera La ubicación de una marquesina sembró la discordia en Viana do Bolo. El BNG vianés afirma que los vecinos la quieren “no sitio de costume”, donde estaba antes. El alcalde, Andrés Montesinos, sostiene que los vecinos han decidido, en su mayoría, colocarla en su nueva ubicación. Aún está a espera del beneplácito de carreteras.
El BNG asegura que los vecinos quieren que vuelva a su lugar habitual

El Concello de Viana do Bolo ha instalado en los últimos días una marquesina en la aldea de Mourisca para facilitar que los vecinos y menores del lugar puedan esperar la línea de bus. 

El BNG del municipio asegura que “a colocación da marquesiña non obedece a ningunha lóxica, colocouse fora do lugar de parada do bus, nun lugar no que incluso xera perigo para os vehículos que aceden a OU-533 dende o Mourisca. Unha marquesiña que se colocou coa entrada de costas a estrada, o que impide aos usuarios do bus velo dende dentro da marquesiña”. 

Secundino Fernández, edil de los nacionalistas, asegura que “o que demandaban as veciñas e veciños de Mourisca era que se substituira a marquesiña actual, que está deteriorada, por unha nova e o que fixeron foi cambiala de sitio sen ningún motivo trasladándoa a unha zona na que non para o bus”. 

Andrés Montesinos, actual alcalde de la localidad, afirma que el gobierno actual ha escuchado lo que dice la mayoría de la aldea, ya que así se lo ha transmitido al pedáneo del lugar. “Atendemos as demandas dos veciños e sempre os escoitamos”, asegura. “Se a maioría desexa cambiala nós non temos ningún problema en facelo. O que pretendemos é que eles estén conformes coa marquesina”, añade. Montesinos explica que su colocación en ese lugar permite que el autobús entre por la parte de abajo y se reduzca el peligro de los menores ante la carretera nacional. Explica además que la marquesina “aínda está pendente do permiso de carreteras que determinará se ese poderá ser ou non o seu lugar”. 

Te puede interesar