La oposición dice que Jiménez compró el voto de gitanos con comida y el alcalde lo niega

La oposición de Verín pedirá al Concello una comisión de investigación que aclare el reparto de alimentos que, dice, realizó el alcalde a personas gitanas en la campaña electoral del 2008. Jiménez Morán dice que es falso que compre votos.
Los grupos de la oposición de la Corporación de Verín, PSOE, BNG e Independientes, afirmaron que el alcalde, Juan Manuel Jiménez, repartió desde su despacho alimentos entre la población gitana de Verín en campaña electoral a cambio del voto para las elecciones generales de marzo del 2008. El regidor lo desmiente y afirma que sólo se hace el reparto en Navidad.

El portavoz del BNG, Eloy Domínguez, dijo que un funcionario del Concello lo declaró incluso ante el juez durante un juicio (desarrollado a raíz de una denuncia del alcalde contra un vecino) ‘de modo que xa non é algo que se poida deixar pasar’.

El portavoz del PSOE, Juan Carlos Francisco Rivera, apuntó que ‘esas bolsas de comida foron dadas ó marxe dos Servizos Sociais. Cremos qué un feito lamentable e imos pedir unha comisión de investigación para que se aclare qué contiñan as bolsas dos alimentos, por qué se deron pois pensamos que se trata de diñeiro público empregado erróneamente polo Concello’.

El portavoz de los Independientes, Alberto Prieto, dijo que ‘un funcionario recoñeceu que ocurriu, por tanto xa non é un bulo senón un tema serio. Queremos que se esclarezca pois non se pode xogar ca necesidade da xente e tampouco facer política deste xeito’.

Jiménez Morán insistió en que ‘é falso. Os Servizos Sociais levan o reparto de alimentos seguindo criterios obxetivos e nunca se fai en marzo’. Y apunta que ‘nunca se despacharon dende o despacho da Alcaldía, senón que se fixo unha vez de forma puntual no edificio da Consistorial porque se trataba de productos perecedeiros e temos unha nevera no último piso onde estaban gardados. No é verdade o que di a oposición’.


Te puede interesar