La junta de personal advierte de que saturarán Primaria, y la Xerencia defiende el nuevo modelo

Los cambios en Cardiología desagradan a los profesionales

Accesos al Complexo Hospitalario de Ourense. (Foto: MGUEL ÁNGEL)
La junta de personal de la Gerencia de Atención Integrada de Ourense, O Barco y Verín, en la que están los representantes de los trabajadores, considera que la decisión de atender a pacientes del Servicio de Cardiología en Atención Primaria 'só pode traer como consecuencia a saturación dos servizos de Primaria e o agravamento dos pacientes cardiolóxicos'. A juicio del personal sanitario, estos factores 'favorecen o reingreso dos pacientes e o incremento das atencións en urxencias, así como o encarecemento da súa atención'.
Por otro lado, la junta de personal alerta de que al mismo tiempo que se produce 'unha situación de desmantelamento da Atención Primaria' se está produciendo 'un aumento das cargas de traballo destes profesionais, con pacientes de alta complexidade'. Además, añade el personal que 'se todo o anterior o unimos a pretensión da Xerencia a redución de camas no Servizo de Cardioloxía', la conclusión a la que llega es que 'o aspecto asistencial é o menos importante e o único que lle interesa a esta Xerencia é o enmascaramento das listas de espera'. Por último, los profesionales sanitarios rechazan la forma de proceder de la Xerencia porque 'unha vez máis se conculca o dereito dos traballadores a ser informados'.


'INFORMACIÓN SESGADA'

Por su parte, la Xerencia respondió que las distintas líneas de trabajo en el servicio fueron transmitidas a los trabajadores por parte del nuevo responsable de Cardiología y los coordinadores de enfermería de Atención Primaria 'o pasado 25 de febreiro. Este foi o primeiro contacto dunha serie de reunións' que, según asegura, fomentaron el intercambio de experiencias de los profesionales de la medicina de familia.

Asimismo, la Xerencia afirma que 'non existe intención ou proxecto algún de reducir as camas asignadas a Cardioloxía', un servicio que tiene más de seis mil usuarios en la provincia, según los médicos. La Xerencia lamenta por último lo que considera 'alarma sen fundamento ningún' al 'transmitir á cidadanía unha información sesgada dos novos proxectos' del servicio que, a su juicio, pasan por 'aumentar a capacidade de resolución da Atención Primaria'.

Te puede interesar