El PSdeG insiste en la creación de una unidad de ictus en el CHUO

Exterior del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense. (Foto: José Paz) CHUO hospital
photo_camera (Foto: José Paz)

El PSdeG-PSOE volvió a insistir en la creación de una unidad de ictus en el Complexo Hospitalario Universitario de Ourense (CHUO). También reclamó al Servizo Galego de Saúde (Sergas) la mejora del transporte sanitario urgente de los pacientes con sospecha de ictus, con el fin de que puedan acceder a la futura unidad en menos de una hora desde cualquier punto de la provincia. 

Desde el grupo provincial socialista insisten en que “é de xustiza que Ourense teña unha unidade”, ya que “Pontevedra conta con unha, A Coruña con dúas e en Lugo teñen un servizo de atención permanente, cun neurólogo especializado as 24 horas ao día”. Por eso defienden que en la provincia es necesaria una unidad de estas características “polo tipo de poboación e pola dispersión xeográfica”, y aseveran que “Lugo loitou durante moito tempo por unha unidade e finalmente conseguiuna, polo que cremos que Ourense non pode ser menos”.

El portavoz socialista en la provincia, Rafa Villarino, destaca que “pedimos para a nosa provincia que por fin contemos con esta unidade de ictus, que necesitamos por xustiza e porque as consecuencias sociais e de saúde así o recomendan”. También recuerda que los especialistas “reclaman esta unidade constantemente, pero nin a Xunta de Galicia nin o Sergas acordaron pór en marcha esta medida”.

Te puede interesar