Vilamartín

El BNG reclama un plan integral para el río Leira

El portavoz del BNG, AntónRodríguez Prieto, quien advirtió de la existencia de "unha cantidade de sedimentos e de arrastres superior ao que parece normal"

El estado del río Leira no es el mejor en Vilamartín. Así lo afirmó el portavoz del BNG, AntónRodríguez Prieto, quien advirtió de la existencia de "unha cantidade de sedimentos e de arrastres superior ao que parece normal, dá a impresión que está a padecer unha serie de verteduras de sedimentos de procedencia descoñecida".
Los nacionalistas, que carecen de representación en la Corporación Municipal, critican la "pasividade da Alcaldía polo coidado do medio natural do noso Concello". También solicitan a la alcaldesa, la popular María Jesusa Candal Jarrín, que plantee en el Pleno un plan para la recuperación integral del río. "Non se trata de facer un desbroce ou simple limpeza do caudal, que tamén. Un plan integral implica que se teñan en conta máis factores e actuacións, tamén a longo prazo", según Antón Rodríguez.
Además, el portavoz nacionalista solicita a la Alcaldía que reclame a la Confederación Hidrográfica Miño-Sil y al Servicio de Protección de la Naturaleza (Seprona) de la Guardia Civil una mayor vigilancia y atención sobre el río.

Te puede interesar