CRÍTICAS

Críticas por la falta de ayudas a los productores de la castaña

"O departamento de Ánxeles Vázquez nin sequera atendeu as solicitudes de reunión feitas polos repersentantes do sector", afirmó Xosé Ramón González

Críticas por la falta de ayudas a los productores de la castaña

Las pérdidas que la sequía y las heladas provocaron a los productores de castaña llevaron a la central sindical UU.AA. a criticar "a desatención que seguen sufrindo os máis de 3.500 produtores de castañas rexistrados en Galicia". La queja del responsable de Agricultura, Xosé Ramón González, va dirigida contra la Consellería do Medio Rural. "O departamento de Ánxeles Vázquez nin sequera atendeu as solicitudes de reunión feitas polos repersentantes do sector", afirmó.

Esta central censuró la inversión de 166.000 euros que Medio Rural realizó en "un proxecto fallido como o chamado Centro de Desenvolvemento Agroforestal de Riós". En este sentido, protestó porque "a día de hoxe se lle seguen negando as axudas directas aos produtores para contrarrestar as perdas".

Este sindicato también lamentó que la Administración autonómica realice inversiones al margen de la IXP (Indicación Xeográfica Protexida) Castaña de Galicia y del sector productor,  presente en más de 200 concellos. Además, cuestiona la "inoperancia" de Medio Rural en la gestión del sector primario.