VALDEORRAS

Las funciones de los trabajadores de los GES Valdeorras desatan polémica

El alcalde de O Barco y presidente de la Federación Galega de Municipios e Provincias, Alfredo García Rodríguez, explicó que las funciones de los GES las decidirá la Mesa de Emerxencia

Las funciones de los trabajadores de los GES Valdeorras desatan polémica

Los trabajos que deben desarrollar los trabajadores de los grupos de emergencias (GES) generan polémica. La Asociación de Grupos de Emerxencias Supramunicipais e Galicia (Agesga), que integra a 28 agrupaciones y 2 parques de bomberos, afirmó que los GES "foron creados para as emerxencias e dar cobertura ás zonas que non dan alcance os parques de bombeiros, como no seu momento manifestou a Xunta de Galicia".

Paralelamente, aseguró que "certos alcaldes" derivan a los GES a "traballos de albanelería, pintura, limpeza de rúas, recollida de lixo. Están facendo unha malversación do servizo e demora no tempo de resposta ás emerxencias". Pese a ello, reconocen que otros concellos "apostan por profesionalizar o servizo".

El alcalde de O Barco y presidente de la Federación Galega de Municipios e Provincias, Alfredo García Rodríguez, explicó ayer que las funciones de los GES las decidirá la Mesa de Emerxencias. Añadió que "hai consenso da Administración e alcaldes de que non son bombeiros. Os concellos non temos a obriga nin as competencias para ter bombeiros".