El alcalde de Calvos llevará a pleno un nuevo presupuesto, prorrogado en el 2006

El grupo de ‘no adscritos’ de la Corporación de Calvos de Randín afirma que el alcalde, el socialista Aquilino Valencia, todavía no ha elaborado el presupuesto municipal, que está prorrogado desde el 2006. ‘Desde que accedió al bastón de la alcaldía tuvo tiempo suficiente para confeccionarlos. Pero hay una parálisis absoluta’, comenta el edil y ex alcalde, Antonio Rodríguez. Además, argumenta que el regidor no convoca plenos ordinarios y que ‘no se están haciendo obras en el municipio’.
El alcalde afirma que ‘non hai novo presuposto porque houbo que facer un análisis das contas. Atopámonos con moitas facturas do anterior goberno como 40.000 euros en gastos de abogados por litixios da auga. Houbo que poñer todo en orde e as cousas levan o seu tempo’.

Explica que ‘estamos a punto de terminar o novo presuposto, pero o secretario ten que cadrar todas as cifras, de tal xeito que antes de que acabe o ano será aprobado’. Y expone que el hecho de que el Concello continúe con el presupuesto prorrogado ‘non significa que non se estén facendo obras no municipio’. En cuanto a la convocatoria de plenos cuenta que ‘non é certo que non os haxa. O único que non celebramos foi o do mes de agosto por ser inhábil, algo que fan tamén outros concellos. De feito, hai programado un para finais de mes’.

Aquilino Valencia expone que ‘nós traballamos e estamos atendendo necesidades dos veciños e do pobo . A proba está nas mesmas carreteras do municipio, que están sendo acondicionadas tal é como se pode comprobar. Basta con darse unha volta polo municipio para velo’.

Te puede interesar