El alcalde de Calvos pide al PP que respete los resultados del 27 de mayo y ’no sea carroñeiro’

La nueva situación del gobierno de Calvos de Randín, en minoría ante la renuncia de un edil, lleva al alcalde, el socialista Aquilino Valencia, a pedir al PP que no sea ’carroñeiro’ y respete los resultados del 27 de mayo.
El alcalde de Calvos de Randín, el socialista Aquilino Valencia, afirma que espera que el PP a nivel provincial ’esté a altura e non permita que o portavoz deste partido no Concello faga de carroñeiro na nova situación do goberno municipal tendo en conta os resultados electorais do 27 de maio’, en alusión a que pueda surgir la posibilidad de un pacto entre los ’populares’ y el edil disidente de su grupo, el todavía teniente de alcalde, Juan Manuel Andrade.

El regidor reprocha al portavoz ’popular’, Antonio Rodríguez, ’que me chame prepotente cando nunca tomo unha decisión sin consenso do meu grupo’ y afirma que miente ’cando di que me ofreceu a súa colaboración dende a oposición cando empecei a gobernar pois o PP só pon zancadillas nin xiquera votou nos plenos a favor das parcelarias’.

Al mismo tiempo, niega las afirmaciones del edil del PP sobre que no se ha hecho nada en Calvos de Randín. ’En 10 meses levamos xestionados moitos proxectos e obras que están a vista, empezando pola reparación do colexio, que levaba 20 anos sin unha reforma’.

Aquilino Valencia dice que ’cando gobernaba o PP, os traballadores tiñan que pedir permiso ata para facer unha fotocopia e limitaba a uns minutos as intervencións da oposición nos plenos’. Y añade que, a la hora de realizar obras ’tan sinxela como un alumeado, as facía só para os que lle caían ben, non para todos os cidadáns’.

Antonio Rodríguez había manifestado en los últimos días a este diario que le sorprendió la renuncia del teniente de alcalde (que todavía no se ha materializado oficialmente a la espera de un pleno) pero que, por otra parte, se estaban haciendo mal las cosas en el municipio.


Te puede interesar