Personal municipal cooperará en Mozambique y Cabo Verde

<p></p>
photo_camera Carmen Novás, Estela Iglesias y Francisco García, durante la presentación de la campaña de Allariz.

El Fondo Galego de Cooperación presentó en la villa la undécima edición de "Vacacións con Traballo"

El Fondo Galego de Cooperación e Solidaridade escogió Allariz, uno de los 84 concellos gallegos que forman parte de la entidad conjuntamente con las diputaciones de A Coruña y Lugo, para presentar ayer la undécima edición del programa "Vacacións con Traballo", que permite que personal municipal participe en un voluntariado internacional en países del sur. El alcalde de Allariz, Francisco García, fue el encargado de presentar esta nueva edición, que calificó de "moi interesante", tanto para los trabajadores como para los países de acogida, conjuntamente con la técnica del Fondo Galego de Cooperación, Carmen Novás, y Estela Iglesias, trabajadora alaricana que hace dos años tomó parte de esta iniciativa colaborando con el Instituto de Promoción Humana-Somoto de Nicaragua.

Durante un mes, que se corresponde con el periodo vacacional, los participantes "achegan asesoramento técnico nos países empobrecidos e intercambian coñecementos, ao tempo que supervisan os proxectos de cooperación internacional e facilitan a colaboración entre o poder local galego e o do país de destino", destacó Carmen Novás. Para la alaricana Estela Iglesias, la posibilidad que ofrece el programa va más allá de la mera experiencia profesional. "Traémonos unha lección de vida que creo que ningún dos que estivemos alí imos esquecer", aseguraba, al tiempo que animó a los compañeros "que teñan a mínima curiosidade, que se decidan a participar porque é unha experiencia que queda para o resto da vida".

Los interesados tienen hasta el 30 de abril para presentar su candidatura a una de las cuatro plazas que ofrece el programa. "A Asociación Nacional de Municipios Caboverdianos require un de técnico de Turismo e outro de Desenvolvemento local, que contribuirán a impulsar o turismo comunitario. En Mozambique, a Fundação Encontro precisa dun traballador social, mentres que a Rede de Mulleres Autarcas busca un técnico en Igualdade para fomentar a implicación feminina na política, entre outras tarefas organizando un workshop para compartir experiencias con concelleiras e alcaldesas galegas", resumía Novás.

Te puede interesar