Una avería deja a los vecinos del pueblo de Chaos diez días sin iluminación pública

Diez días llevan los vecinos del pueblo de Chaos, en el concello de Lobeira, sin luz pública. La avería, denunciada por el grupo municipal nacionalista, afecta a más de la mitad del pueblo. El alcalde, Emilio Higuero, asegura que pronto estarán solucionados los problemas.
Una avería en el alumbrado público ha provocado que los vecinos de Chaos, en el concello de Lobeira, lleven sin iluminación pública desde el pasado día 8. ‘Os veciños levan dez días sin luz nas rúas e o que aínda é peor, sen que ningún responsable político, incluido o alcalde, sexa quen de dar unha solución a este problema cando o coñecen desde o primeiro momento’, asegu ra el portavoz del BNG, Antón Álvarez, quien ha presentado un escrito reclamando el arreglo de la avería que afecta a una docena de farolas. Según los nacionalistas, ‘parece ser que o problema ven de que o electricista municipal leva tempo sen cobrar, algo que non nos resulta extraño debido a situación económica do concello’, matizó Álvarez a la vez que recordó el corte del suministro eléctrico que Fenosa realizó al Concello por impago. ‘Iso sí, o alcalde cobra a súa minuta de xeito puntual, superando en marzo e abril os 7.000 euros’.

Desde el Concello, el regidor popular Emilio Higuero, aseguraba no conocer, hasta la mañana del miércoles, la avería en el núcleo urbano. ‘Cando falta a luz, é o pobo quen ten que avisar o Concello da avería porque non temos vixiantes pola noite’, señalaba Higuero a la vez que negó que ‘o Concello lle deba cartos o electricista. Eso é unha mentira’. Sobre la restitución del servicio, el regidor local aseguraba que ‘pronto estará solucionada a avería’.

Te puede interesar