Los 'streapers' de las fiestas de Muíños molestan al BNG

La presencia de 'streapers' como espectáculo y principal reclamo de la 'III Muíños Dance', celebración que este fin de semana se celebran en Muíños, ha molestado al BNG.
Su responsable, Ramón León, criticó que 'calquera persoa poida presenzar un espectáculo lamentable nun lugar inapropiado e co agravante de que iso o organice unha institución pública'. Los nacionalistas aseguran estar acostumbrados a este tipo de 'boutades' por parte del grupo de gobierno. 'Este concello xa se ten convertido nun referente á hora de programar actos lamentables como as touradas', recordaba León, que aseguró que 'seguiremos a denunciar a falta de ética do grupo de goberno e a súa actitude que denigra a ética política pola utilización de este tipo de reclamos para os espectáculos que organiza'.

Desde el grupo de gobierno, el teniente de alcalde, Alejandro Castro, declinaba realizar declaración alguna. Aunque animó a los ourensanos a visitar el municipio este fin de semana con motivo de las 'Festas das sopas do burro canso e o galo pica no chan'.

Te puede interesar