A Bola urge a la Xunta de Galicia la apertura de la residencia de ancianos de Podentes

La Corporación municipal de A Bola, con los votos en contra de las dos ediles del PP, ha aprobado esta semana una moción en la que insta a la Xunta a que agilice los trámites relacionados con la adquisición de material y contratación de personal, para la puesta en marcha de la residencia de Podentes.
‘Temos firmado o convenio de xestión e o edificio está pechado dende marzo por algo que non depende de nos’, señala la alcaldesa, Teresa Barge en relación a la puesta en marcha de la residencia de Podentes, instando a la Xunta que agilice los trámites para la adquisición de material y contratación de personal.

‘A Xunta está cumplindo cos compromisos adquiridos, pero ten que facer unha labor de comprobación’, señalaba Josefa Rodríguez del PP. El grupo de gobierno acordó ‘a negociación cunha entidade bancaria que adelantará o diñeiro que temos pendente de cobro (300.000 euros) das subvencións da Xunta de obras feitas e xustificadas’, señalaba Barge. El PP votó en contra ‘polo endeudamiento que suporá ao Concello, a maiores do que xa hai, cun remanente de tesorería de menos 176.000 euros e débedas cos bancos de 500.000 euros’. Por unanimidad se aprobaron dos convenios marco con la Diputación sobre el suministro de agua.

Te puede interesar