María do Ceo rinde tributo a poetas de las tierras de Celanova en el disco 'No bico un cantar'

María do Ceo, durante su actuación en Celanova (Foto: Marcos Atrio)
La ourensana nacida en Oporto, como ella misma se define, puso fin a un año de homenajes en honor ‘a un dos poetas máis grandes de Galicia’, señalaba María do Ceo, quien ha dedicado los últimos 18 meses de su vida a sacar a la luz ‘No bico un cantar’.
María do Ceo, que ayer clausuró el centenario de Curros, dice que ‘é o disco do cal me sento máis orgullosa e no cal me vexo máis auténtica porque ten moito de mín’, confiesa de su último trabajo. Una edición muy cuidada de poemas de Curros, Celso Emilio, Ferrín, Castor Elíces, Armando González y Serafín Márquez, ‘é música pero tamén un libro que recolle as biografías dos autores, as súas fotografías e tamén as letras. E un traballo que calquera cantante querría ter na súa trayectoria. Delicado, fino e elegante’.

María do Ceo actúa esta noche en Barbadás dentro de la gira de presentación del disco que también le llevará por Cartelle, Bande y Lisboa, ‘aínda que xa ten un ano, é un traballo pensado para perdurar no tempo. Non obstante hai letras, poemas de fai máis de cen anos’. De cara a verano, ultima la edición de un trabajo de fados grabado durante una actuación en la Catedral de Ourense en la Navidad de 2007, así como un concierto ‘cos meus muchachos do Proxecto Home de Ourense’.


Te puede interesar