¡Buone visioni!

Matrias paralelas

MADRES PARALELAS
photo_camera MADRES PARALELAS

Almodóvar dirixe o seu filme máis sobrio e con menos humor. Esta vez parece flirtear máis co melodrama de Ingmar Bergman que co de Douglas Sirk. En cambio os diálogos carecen da habitual chispa e o desenvolvemento dramático resulta algo desarticulado.

Madres Paralelas é un filme fotografado estupendamente, como sempre, por José Luis Alcaine. Tamén nesta longametraxe atopamos as cores e os decorados que se converten na marca estética distintiva do director manchego. A maiores aparecen referencias directas aos mestres Virgilio Vieite, Oriol Maspons ou Irving Penn, entre outros, e a pantalla énchense de citacións fotográficas. O casting segue sendo impecable, empezando por Aitana Sánchez-Gijón e Milena Smit – que xa demostrou o seu talento en No Matarás (2020) de David Victori. Polo seu papel de nai paralela, Penélope Cruz gañou a Coppa Volpi no último Festival de Venecia – é a primeira actriz española en conseguilo. Pero un equipo técnico e artístico excelente non é suficiente para remontar unha narración algo didascálica onde o único verdadeiro acerto literario é a citación do monólogo de Doña Rosita la soltera de Federico García Lorca.

As imaxes máis potentes, reveladoras, e profundamente dramáticas, chegan só no final. Alí temos unha conxunción perfecta entre o pasado e o presente, baixo a mirada da nena sen pai e con distintas nais. A ela déixaselle a responsabilidade de dar unha resposta sobre o seu pasado e sobre a memoria dun país. Desafortunadamente son imaxes evocadoras que duran moi pouco. Pérdense dentro dunha película de dúas horas con bastante dor pero, esta vez, con pouca gloria.



 “El último duelo”, un drama de época de la mano de Ridley Scott

Fotograma de “El último duelo”.

El último duelo”, un drama de época con Adam Driver y Matt Damon dirigido por Ridley Scott, y “El sustituto”, un thriller inspirado en hechos reales sobre los nazis que vivieron protegidos en España durante el franquismo son solo dos ejemplos de los diez estrenos que llegan hoy a los cines. Matt Damon y Adam Driver se enfrentan en un combate a muerte que narra desde tres puntos de vista la historia de una violación en la Francia del siglo XIV y de la mujer (Jodie Comer) que se atrevió a alzar la voz. El guion, basado en un libro de Eric Jagger narra el que fue el último juicio por combate celebrado en París, en 1386.

El “Carlitos Alcántara” de la serie “Cuéntame” durante 19 temporadas, Ricardo Gómez, emprende su primer protagonista en “El sustituto”, un thriller basado en hechos reales que llevó a su guionista y director, Óscar Aibar, a dedicar quince años para documentar esta historia de nazis en España. Ambientada en 1982, la película acompaña las pesquisas de un joven policía al que trasladan a Denia para investigar la muerte del anterior inspector; enseguida se da cuenta de que algo raro sucede en un paradisíaco lugar al borde del mar donde solo viven alemanes.

Volve o Cineclube a Ourense
Neste mes de outubro o Cineclube Padre Feijóo volveu traer o mellor cine de autor á cidade de Ourense. O 18 de outubro inaugurouse esa nova tempada con “Song to Song” de Terrence Malick (2015) mentres o mércores pasado puidemos ver “Otra ronda” (2020) a última longametraxe multipremiada de Thomas Vintemberg.
Entre as próximas citas lembramos a proxección de “Annette” (2020) - a bizarra comedia musical de Leo Carax -, as curtametraxes da xove directora galega Lucía Estévez, “Petit mama”’ (2021) da directora de “Retrato de una mujer en llamas” Céline Sciamma e o western atípico “First Cow” (2019) de Nelly Reichardt. 
As sesións están programadas os luns cunha única sesión ás 20:30 h., e os mércores en dúas sesións, 18:30 horas e 21.00 horas. Todas teñen lugar na Casa da Cultura da Rúa Concello 11. Lembramos que o espazo é seguro e ventilado e o aforo segue limitado ao 50% aínda que a norma o estende ao 90%.

Te puede interesar