El entrenador del Ourense reconoce que 'sen balón xa estamos sendo máis intensos pero coa posesión debemos ter máis ansias de marcar goles'

Luisito quiere 'máis agresividade'

El Ourense continúa mostrando una imagen notable en uno de los momentos más decisivos de la temporada.
El entrenador no se cansa de repetir que conceptos como esfuerzo, sacrificio y solidaridad son los que están permitiendo que el equipo esté saliendo airoso, al menos en lo que va de curso. Pero José Luis Míguez 'Luisito' no quiere euforias y a pesar de que los números le dan la razón en la búsqueda del objetivo de la permanencia (el equipo lleva ocho puntos de ventaja sobre la promoción y el descenso directo) trata de que sus jugadores escapen de las euforias y por ello quiere un poco más, no en lo que a la exigencia clasificatoria se refiere, pues la meta sigue siendo la de la salvación, pero sí en cuanto a allanar todavía un poco más el camino hacia la misma.

Y es que Luisito quiere 'máis agresividade. É certo que fixemos un traballo incrible, que logramos que todo un Oviedo apenas nos creara perigo, obligámolos a buscar o balonazo á banda cara Xavi Moré, pero se ben é certo que sen balón xa estamos sendo máis intensos fáltanos que cando teñamos a posesión teñamos máis ansias de marcar goles. Normalmente xeramos máis ocasións que no partido ante o Oviedo pero debemos marcar máis goles'.

Y añade: 'Temos unha maneira de xogar e de aí non nos debemos mover. Onte -por el domingo-, os tres cambios que fixen foron para gañar. Notei que o Oviedo tiña medo e como sempre digo que medo non lle debemos ter a ninguén pasei a xogar con un mediapunta (Noguerol) e con dous puntas (Óscar Martínez y primero Iván González y después Sanginés). Tal vez teñamos estes puntos por esta maneira de xogar, por ser así de atrevidos en todos os partidos'.

Luisito mira ya al partido ante el Fuenlabrada. Será el domingo, a las 12 del mediodía, ante el cuarto clasificado: 'Hai que ir a gañar, téñolle moitas gañas a este partido porque no partido do Couto pegáronnos un meneo na primeira parte. É verdade que na segunda estivo moito máis igualada pero nese inicio de partido foron superiores. De tódolos xeitos estamos nun bo momento e ante os rivais grandes o equipo está dando unha boa medida'.

Te puede interesar