La jugadora del Burgas, con el que tiene contrato, no logra la carta de libertad para fichar por el Ponte

Vanessa, punto de desencuentro en el fútbol sala

Paco Sotelo, padre de Vanessa. (Foto: MARTIÑO PINAL)
Vanessa Sotelo, una de las figuras más prometedoras del fútbol sala provincial, autonómico y nacional, se encuentra, a sus 16 años, en uno de sus momentos deportivos más complicados. El motivo radica en su intención de abandonar el Pabellón/Burgas de la Primera división (antigua División de honor femenina) para fichar por el Ponte Ourense, aunque no tiene la carta de libertad puesto que todavía tiene un año de contrato.
Paco Sotelo, padre de la joven promesa ourensana, salió al paso al señalar que 'é un sinsentido que unha rapaza desta idade esté pasando por esta situación máxime tendo en conta que firmou un contrato cando tiña 13 años polo que non está cobrando nada, e que nin sabía o que firmaba xa que non estaba presente nin o pai nin a nai. Hai varios meses, cando xurdiu a opción de fichar polo Ponte, falei co adestrador Manolo Codeso para comentarlle a situación e tranquilizounos dicindo que non habería problemas coa baixa de Vanessa, aínda que nos pediu algún tempo por si podían sacar algún beneficio da fichaxe. Non sei se será porque non lograban quitar nada ou si é por que o outro equipo e o Ponte, ou as dúas cousas, pero a baixa non chega'.

Y finaliza: 'Creo que todo se vai a solucionar sen ter que chegar a haber denuncias porque esta situación non ten sentido'.

Te puede interesar