CDO-MARINO

“A xente volveu a disfrutar”

photo_camera Luisito, bebiendo agua en el banquillo durante la segunda mitad del partido. (MIGUEL ÁNGEL)

Luisito, entrenador del Ourense, aseguró después de igualar ante el Marino que "o equipo xogou a un moi bo nivel, tendo as sensacións do inicio de liga". 

José Luis Míguez ,'Luisito', entrenador del Ourense, se mostró muy satisfecho con el juego del equipo, aunque no tanto con el marcador cosechado: "O equipo xogou a un moi bo nivel, volvendo a ter as sensacións dadas no inicio de liga, houbo momentos nos que a xente disfrutou. Está claro que cando o campo nos permite xogar... Terminamos a primeira parte gañando e despois tivemos o 3-1 e o 4-1 pero empatáronnos nun erro defensivo", dijo el técnico de los locales.

Falta de acierto local y estado de gracia del rival: "A primeira parte foi moi boa e na segunda, metendo o 3-1, houbéramos finiquitado o partido, pero o Marino está cun estado de ánimo no que lle sae todo. O empate non foi xusto xa que por xogo e ocasións puidemos gañar, no cómputo global fomos superiores. ¿A expulsión de Iker en tres minutos? A primeira tarxeta foi por protestar e a segunda nunha acción diante miña na que non fixo falta. É un erro do xogador pero hai que entender que está a 200 revolucións e o árbitro debe saber solventar esas situacións".


La Copa

Mirando a la ida de la Copa Federación ante el Guadalajara, el jueves, Luisito asegura que "non sei con que xente poderei contar, a día de hoxe as baixas son sete. Visitaremos a un Guadalajara que en 2014 aínda non perdeu. É un clube de Segunda A que por circunstancias dun descenso administrativo está en Segunda B, polo que eles son os favoritos. Se estamos ó nivel de hoxe -por ayer- seguro que imos a ser competitivos e poderemos darlles un susto alí. Eles son os favoritos porque acudiremos a este partido hipotecados polas baixas".


"El empate estuvo bien"

José Luis Quirós, entrenador del Marino de Luanco, aseguró que "la primera parte fue mejor en calidad y ritmo, los dos ataques superaron a las defensas, aunque lo más justo habría sido terminar ese periodo con empate. En la segunda parte, con los cambios, fuimos superiores. El Ourense se dedicó a intentar pararnos y logramos un empate que estuvo bien aunque el resultado pudo ser mejor. Por banda logramos hacerle daño al Ourense con el aire que nos dieron los cambios. ¿La última jugada? El jugador me dice que es penalti claro".

Te puede interesar
Más en Deporte local