El PSOE urge el desarrollo del Polígono de Tamagos en Verín

photo_camera Juan Carlos Francisco y Gerardo Seoane. (Vídeo: Concha Caneiro).
La Xunta de Galicia apuesta por el Polígono de Pazos, donde instalarán una planta de compostaxe

Tras varias quejas del grupo socialista en el Parlamento -la última esta semana- sobre el polígono de Tamagos, Juan Carlos Francisco, parlamentario autonómico del PSdeG de Ourense, y Gerardo Seoane, alcalde socialista de Verín,  criticaron este jueves la situación de bloqueo que vive dicho polígono desde hace más de diez años. 

El PsdeG de Ourense culpa a la Xunta de Galicia y a Alberto Núñez Feijóo de negar y "torpedear" a toda una comarca el desarrollo de suelo industrial. El proyecto del polígono de Tamagos -con nuevo  suelo industrial y ubicado en un sitio estratégico- fue aprobado en el 2011, pero a día de hoy los socialistas recuerdan que "segue totalmente paralizado, polo que lle pedimos ao ente autonómico que se proceda con urxencia o seu desenvolvemento".

Francisco quiso resaltar que "a comarca de Monterrei podería ser o motor de desenvolvemento do sur da provincia de Ourense", pero matizó que "non é así pola incapacidade da Xunta de desenvolver proxectos industriais e executar chan industrial".

Ante esto, Ángeles Vázquez, conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, aseguró en el Parlamento que "achegueime ata Verín para anunciar a futura planta de compostaxe no Polígono de Pazos, que ten superficie dispoñible", añadiendo que "ogallá houbera máis demanda, porque de ser así, acometeriamos actuacións de forma rápida".

Pero los socialistas no lo ven de este modo, y explican que "hai ausencia de chan industrial en Pazos, tan só quedan tres parcelas que imposibilitan a instalación de calquera empresa potencial". 

Seoane señaló que "non podemos deixar pasar a oportunidade de que as nosas empresas poidan medrar, porque hai demanda", resaltando el plan de reestructuración y resiliencia del Gobierno, "co que as empresas poden optar a fondos para renovar e mellorar as súas instalacións".

Además, el Concello de Verín -con la idea de sacar adelante el parque empresarial- se compromete a comprar una parte del polígono.

Por su parte, José Ángel Rodicio, gerente de la Asociación de Empresarios de Verín (Aever) también lucha por la puesta en marcha del Polígono de Tamagos, y asegura estar "moi cansado". "Deberían facerlle caso á xente que vivimos aquí, que nos respeten. Nós temos opinión de calle e non de despacho, que é o que lles pasa a eles independientemente das siglas", remarca enfadado Rodicio.

Te puede interesar