MONTERREI

Los socialistas de Vilardevós renuncian a presentar mociones o formular preguntas

El edil del PSdG en Vilardevós sostiene que "non é que estemos renunciando a nosa labor fiscalizadora da xestión do Goberno local do PP, non o merecen nin os nosos votantes nin a veciñanza

El grupo municipal socialista de Vilardevós renunció en el pasado pleno ordinario a presentar moción alguna o formular preguntas como medida de protesta a la actitud "inmovilista y de falta de talante democrático mostrada por el regidor local, Manuel Cardoso". Entiende su portavoz, Julio Prada, que, dado "el absoluto desprecio y falta de talante democrático con el que actúa el regidor, negándose a responder a las preguntas que una y otra vez le formulamos sobre cuestiones de interés general para nuestra ciudadanía; como medida de protesta hemos decidido declinar hacer ningún tipo de ruego o pregunta ni presentar moción alguna en el último de los plenos", explica Prada.

El edil del PSdG en Vilardevós sostiene que "non é que estemos renunciando a nosa labor fiscalizadora da xestión do Goberno local do PP, non o merecen nin os nosos votantes nin a veciñanza, sinxelamente é un xeito de protesta política que tamén elevaremos a outros organismos como a oficina do Valedor do Pobo", reveló.


Planteadas más de 100


"Levamos máis de tres años de lexislatura e das poucas mocións presentadas que se chegaron a debatir e aprobar, resulta que acabaron por extraviarse as actas. Preguntas temos formuladas máis dun cento das que aínda agardamos respota por parte do Executivo de Manuel Cardoso", dice el socialista Julio Prada.

Te puede interesar