El alcalde urge un consenso para la plaza del entorno de A Veracruz

El equipo municipal de gobierno de Carballiño plantea ante la Xunta la convocatoria de una reunión entre las partes implicadas en el proyecto de construcción de la plaza de A Veracruz, 'a fin de chegar a un entendemento que remate co actual estado de confrontación, e permita rematar as actuacións do xeito máis consensuado posible'.
Ése es el mensaje que el Concello carballiñés, a través de su alcalde, Carlos Montes, transmitió a Encarnación Rivas, secretaria xeral de Ordenación do Territorio e Urbanismo, a través de un escrito remitido el pasado miércoles.

El regidor, que compareció ayer ante los medios acompañado por dos concejales del PSOE y otros dos del BNG, apuntó que 'o noso desexo é chegar a un acordo co Obispado para poder proseguir co normal desenrolo do proxecto e buscar unha saída de entendemento'. Carlos Montes alude a la postura de la Diócesis de Ourense de no permitir cualquier tipo de obras en la zona sur del templo, que fue ajardinada en el año 1990, y cuya titularidad es motivo de controversia con el propio Concello.

En el mismo sentido, Áurea Francisco, edil del BNG, indicó que 'a tarefa do Concello é escoitar as opinións de todos, pero ten que ser a Xunta quen de sentar os redactores do proxecto e os técnicos do Obispado para tentar chegar a un acordo entre todos'.

Te puede interesar