Boborás queda sin ayudas para un taller de empleo porque le falta la cesión de una nave

Cipriano Caamaño. (Foto: Archivo)
El taller de empleo promovido por el Concello de Boborás para 28 alumnos no podrá ponerse en marcha durante este año. El proyecto contemplaba la conversión de una nave de la estación de Renfe en un centro multiusos, pero Traballo obliga a que el inmueble pase a titularidad municipal.
Los técnicos del Concello de Boborás deberán modificar el proyecto presentado ante la Consellería de Traballo de la Xunta para la puesta en marcha de un taller de empleo en el municipio, que se verá retrasada precisamente por este motivo.

El programa, aprobado por la Corporación el pasado verano, contemplaba tres módulos de albañilería, restauración de áreas degradadas y ayuda domiciliaria para un total de 28 alumnos desempleados.

‘O problema é que nós incluimos entre as actividades a restauración dunha nave anexa á estación do ferrocarril de Boborás, que Renfe nos cede por 10 anos a través dun convenio’, explica el alcalde de Boborás, Cipriano Caamaño. Y esta cláusula de intercambio ‘non con venceu ós responsables de Traballo, xa que a normativa dos obradoiros obliga á que as propiedades que sexan obxecto de obras deben ser municipais ou traspasadas por un longo periodo de tempo’, añade el regidor ‘popular’.

Intercambio

En este sentido, Caamaño apunta que ‘os nosos técnicos decidirán se hai posibilidade de firmar un novo convenio de cesión da nave por 25 anos ou máis ou chegar a un acordo para un intercambio urbanístico con Renfe, xa que esta empresa nunca vende o seu patrimonio’.

Lo que sí ya es seguro es que el taller de empleo no podrá iniciar su andadura en este año, ‘xa que hai que esperar a 2009 para que Traballo convoque as axudas para istes proxectos’.

Te puede interesar