El cierre de un aula motiva la recogida de firmas en contra

El centro educativo Campo da Feira.
photo_camera El centro educativo Campo da Feira.

La “Plataforma cidadá o Campo da Feira non se pecha” ha recogido más de 700 firmas de apoyo en apenas una semana contra la decisión de los responsables de Educación de cerrar un aula de este centro del colegio público Calvo Sotelo.
La plataforma agradece a comerciantes y hosteleros su participación en la recogida de firmas en sus propios establecimientos.

La mayoría fueron logradas en la mesa que se instaló el pasado sábado en la Praza Maior de Carballiño. “En pouco máis de hora e media, dous centenares de persoas achegáronse á mesa para interesarse polo tema aqueles que aínda non o coñecían e para mostrar o seu rexeitamento ó peche da aula de tres anos do colexio do Campo da Feira”, apuntan miembros del colectivo.
Entienden que el cierre de un aula “levará irremediablemente ó peche do colexio e que con total seguridade estenderase tamén ó último dos colexios públicos do centro da vila, o Calvo Sotelo. Acarreando así un declive para o pobo, e máis directamente para os seus comerciantes”.

Ayer continuaba la campaña en el centro de Carballiño aprovechando la celebración de la feria quincenal. “Tamén persoas particulares solicitaron a esta plataforma follas para contribuir persoalmente á causa, así coma os colectivos xa integrados nela”, matizan, asegurando que se ampliará a más establecimientos.

Te puede interesar