O CARBALLIÑO

El Concello de Carballiño no incorporará a los operarios de emergencias

photo_camera Uno de los miembros de la brigada sofocando el incendio en una casa.

Recurrirá la sentencia que obliga a hacerlos indefinidos, con el apoyo del PP y de Alternativa Veciñal

El Concello de Carballiño recurrirá contra la reciente sentencia que le obligaba a considerar personal laboral indefinido a los nueve trabajadores de la brigada municipal de emergencias, o de no ser así, a despedirlos e indemnizarlos. Así lo decidió el equipo de gobierno socialista, después de mantener ayer una reunión con los portavoces de las otras formaciones políticas (PP, AV y el edil no adscrito), exceptuando el BNG que no pudo asistir por motivos laborales. El alcalde, Francisco Fumega, argumentaba al respecto que "sempre se recurre, é un procedemento ordinario, e faise o que dixo a maioría, despois de oir aos portavoces".


Sin embargo, no hubo coincidencia de posturas, ya que el concejal del BNG, Xosé Francisco Ferreiro, aunque se ausentó, ya había dejado claro que "no seu momento, cando debatimos a Relación de Postos de Traballo, xa manifestamos que había que incorporar a esa xente, e así consta na acta". Además, reprochaba al gobierno local de haber convocado la reunión el pasado sábado, "cando xa non tiña posibilidades de pedir o día libre para asistir, e teño que decir que se o grupo de goberno non ten capacidade de decisión e ten que convocar aos portavoces, é mellor que nós incorpore á xunta de goberno".


También manifestó su rechazo a esta decisión el edil no adscrito, Marco Reboredo, que opina que "o resultado vai ser o mesmo e o Concello verase perxudicado tanto se gana como se perde. Se gana e os despide ten que indemnizalos e costará entre 45.000 e 50.000 euros, o Carballiño quedará sen o servizo e terá que convocar un proceso selectivo, no que poden quedar os mesmos".


Por el contrario, Argimiro Marnotes, del PP, y Bernardo García, de Alternativa Veciñal, apuntaron durante la reunión de portavoces que lo mejor era recurrir en defensa del Concello. Marnotes opina que "hai que esperar a que sexa unha sentencia definitiva para despois valorar o que se pode facer". Por su parte, Bernardo García puntualizaba que "hai que defender os intereses do Concello", teniendo en cuenta que se contrató a la brigada hasta la apertura del parque de bomberos. El edil, añadía que "tamén hai que defender os intereses dos que están no paro, hai que ver que competencias vai a ter o parque de bombeiros, porque non estou dacordo con eso de pasalos a indefinidos, xa que antes ten que haber un proceso selectivo".


En consecuencia, habrá que esperar una nueva resolución judicial para que los responsables municipales tomen una decisión definitiva en relación a estos nueve trabajadores, hasta ahora con contratos discontinuos, algunos desde el año 2004. 

Te puede interesar