‘Hai un acordo plenario sen cumprir’, recuerdan

La oposición invita a hacer proyectos para el subsuelo de la plaza de A Veracruz

Terrenos que serán ocupados por la plaza de A Veracruz. (Foto: Archivo)
Los grupos de la oposición en Carballiño -PP y BNG convocarán a los empresarios del sector inmobiliario para conocer el grado de interés sobre el aprovechamiento del subsuelo de la plaza de A Veracruz, proyecto que ya fue remitido al Concello. Archivo Terrenos que serán ocupados por la plaza de A Veracruz.
El envío del proyecto de la futura plaza pública en el entorno del templo de A Veracruz desde la Consellería de Política Territorial al Concello de Carballiño ha renovado en los grupos políticos de la oposición su interés por el aprovechamiento del subsuelo de la nueva construcción. En este sentido se pronunciaron los portavoces del PP, Argimiro Marnotes, y Manuel Amil, del BNG, que conocieron por La Región la recepción del proyecto.

Ambos concejales manifestaron su intención de dirigirse hoy a las oficinas municipales ‘para ver o deseño do proxecto e facer unha primeira valoración do seu contido’. Pero, además, Argimiro Marnotes asegura mantener su propuesta de ‘convocar un concurso de adxudicación das obras que inclúa traballos de acondicionamento dos baixos da praza, xa sexa para a creación dun aparcadoiro público ou a habilitación de locais para actividades das asociacións’.

El portavoz ‘popular’ coincide con Manuel Amil en que ‘pode haber algún promotor interesado no uso dese subsolo para o estacionamento regulado de vehículos, atendendo á demanda de prazas libres que existe na actualidade na nosa vila’. Así, el edil nacionalista recuerda que ‘hai un acordo plenario que o equipo municipal de goberno aínda non executou, polo que a Corporación delegaba na comisión de Obras un estudio de viabilidade para a construcción dun aparcadoiro’.

Concesión

Al respecto, Amil aboga por ‘convocar ós empresarios do sector inmobiliario e de servizos a fin de coñecer a súa opinión e involucralos nun proxecto que é crucial para o desenvolvemento urbanístico do Carballiño’. En la misma línea, Marnotes hizo pública una propuesta relativa a la creación de un servicio de grúa para retirada de vehículos adscrita a la entidad que consiguiese la concesión de un aparcamiento subterráneo en el entorno de A Veracruz, ‘xa que suporía un aliciente engadido a nivel de ingresos, complementando os derivados das taxas polo estacionamento’.

EL ALCALDE

’Ninguén desexa facer un aparcadoiro’

El regidor carballiñés, Carlos Montes, señala que ‘a teima da oposición co aparcadoiro no subsolo da praza da Veracruz non ten ningún sentido’. El socialista recuerda que ‘nunha xuntanza entre os voceiros da Corporación e representantes de comerciantes e empresarios quedouse en consultar con seis firmas vencelladas a este tipo de servizos e ó final ningunha delas considerou viable a construcción dun estacionamento de vehículos’. Carlos Montes añade que ‘unha vez que o Concello xa recibiu o proxecto, a nós só nos queda reenviar a certificación de que os 13.000 metros cadrados de terreos que ocupará a praza son municipais e que se poñen a disposición da Consellería de Política Territorial, e someter o expediente á aprobació da comisión de Obras para a concesión da pertinente licencia para o inicio dos traballos’.



Te puede interesar