Una charla con un director de la Xunta y los alcaldes de Abegondo y Viveiro inauguró el servicio

Un Telecentro permitirá a los carballiñeses la comunicación con familiares en la diáspora

La comunicación con los familiares en la emigración y el acceso de las mujeres a las nuevas tecnologías son los objetivos básicos de la puesta en marcha del Telecentro de Carballiño. Esta unidad dispone de 17 ordenadores, telefonía sin hilos y videoconferencia y fue financiada por la Consellería de Presidencia. Este servicio fue inaugurado de forma simultánea en la villa y en los municipios de Abegondo (A Coruña) y Viveiro (Lugo), bajo la coordinación de Manuel José Fernández, director xeral de Comunicación.

Los municipios de Carballiño, Abegondo (A Coruña) y Viveiro (Lugo) estrenaron ayer sus respectivos 'Telecentros' (unidades de acceso a internet y vídeo) con una videoconferencia a cuatro bandas con la Secretaría Xeral de Comunicación de la Xunta. A partir de las 12,15 horas, las concejalas carballiñesas de Cultura, Inmaculada Ucha, y Servizos Sociais, Asunción Rivero, establecieron comunicación con los alcaldes de Abegondo, Juan José Rocha, y Viveiro, Melchor Roel, que compartieron la pantalla de vídeo con Manuel José Fernández, director xeral de Comunicación Audiovisual.

El regidor de la localidad coruñesa expresó su satisfacción por 'esta oportunidade que nos brinda a Xunta para os nosos cidadáns, e que pensamos sería bó ampliar a outros municipios da nosa comarca de Bergantiños'. Melchor Roel, por su parte, abogó 'pola utilización destas novas tecnoloxías para poder establecer debate entre o conxunto da sociedade, tendo en conta o diseminada que está a poboación en Galicia'.

Contacto

Las ediles carballiñesas, que suplieron al alcalde Carlos Montes en su ausencia, coincidieron en señalar que 'este servizo é unha ferramenta fundamental para acceder ás novas tecnoloxías, é un paso adiante ó que hai que darlle utilidade'. En este sentido, Asunción Rivero, apuntó que 'os veciños do Carballiño contan dende hoxe cun espazo destinado a eles, sobre todo para que aquelas persoas que desexen comunicarse cos seus familiares na emigración e así poder manter un contacto moito máis estreito'.

Además, la concejal de Servizos Sociais recordó que 'as mulleres do municipio tamén terán a súa oportunidade para achegarse aquí e utilizar iste novo servizo, para contribuir á súa formación con vistas a entrar no mercado laboral'. Las instalaciones del Telecentro carballiñés están ubicadas en la segunda planta de la Casa do Concello, antes ocupada por una sala de juntas y cursillos.

La unidad está integrada por un total de 17 ordenadores personales, dotados con tecnología wi-fi (sin hilos), auriculares y micrófonos indiviudales. Además un sistema de cámaras digitales permite la captación de imágenes en directo para establecer vídeoconferencias con otros centros similares, como la desarrollada ayer.

Te puede interesar