La cubierta del Paco Chao se reformaba el pasado verano con 175.000 euros de inversión estatal

Los usuarios del pabellón alertan del peligro de las filtraciones de agua en la pista anexa

Pista anexa del pabellón polideportivo Paco Chao, donde se filtra el agua de lluvia.  (Foto: Miguel Ángel)
Los representantes de los equipos de fútbol sala que utilizan semanalmente las instalaciones del polideportivo Paco Chao de Carballiño han mostrado su malestar por el estado de la pista del pabellón anexo. ‘Alí non se pode xogar, porque dende que comezaron as choivas está encharcada e hai un risco elevado de sufrir lesións’, apuntaron. El concejal de Deportes, Manuel Dacal, apunta que ‘as obras de reposición da cuberta non foron completadas e haberá que facer novas reparacións’.
Los encargados del mantenimiento del pabellón polideportivo de Carballiño se ven obligados los últimos días a secar con paños y fregonas la pista anexa, que aparece con charcos de agua filtrada desde el tejado desde el pasado fin de semana. Unas instalaciones que utilizan 60 equipos de la liga local de fútbol sala, cuyos representantes han mostrado su malestar por esta anómala situación ante las autoridades municipales.

‘Non é normal que se fagan durante o verán unhas obras de reposición da cuberta que custaron 175.000 euros, e agora se molle a cancha cando aparecen as primeiras choivas’, señala José María Martínez, presidente del club Vila do Arenteiro, integrado en la Liga Carroza. Añade que ‘os propios xogadores teñen serias dificultades para manterse en pé no decurso dos partidos, e pola nosa parte xa contabilizamos 30 caídas e un esguince de nocello, xa que o risco de lesión é moi elevado nestas condicións’.

Medidas

Los clubes deportivos se plantean convocar una reunión para decidir ‘se tomamos a decisión de suspender as tres ligas que se desenvolven no pavillón, ademais de esixir ó Concello carballiñés que tome medidas urxentes, xa que está en xogo a integridade física dos nosos deportistas’.

‘Hai un problema cos canalóns vellos’

La empresa Cumegal resultó ser la adjudicataria de las obras de acondicionamiento de la cubierta del pabellón Paco Chao, que fueron ejecutadas los meses de junio, julio y agosto con una inversión de 175.000 euros, cantidad que financió el programa de fondos estatales (Feil), dentro del global de 2,5 millones de euros que recibió el municipio.

Las obras consistieron en la reposición de 2.800 metros cuadrados de tejado mediante la instalación de paneles aislantes de 18,5 metros de longitud en el pabellón central, ‘e unhas reparacións puntuais que consideramos urxentes no edificio anexo’, recuerda el concejal de Deportes, Manuel Dacal.

El edil socialista reconoce que ‘dende que aparecen estas choivas torrenciais, estamos a ter problemas cuns canalóns vellos de desagüe que filtran a auga dende o tellado á pista do anexo’. Dacal añade que ‘xa encargamos a reparación destas zonas polas que entra a auga da choiva, á espera de acometer un novo proxecto que solucione definitivamente estas filtracións’.

El concejal de Deportes considera que ‘cos arranxos que se están a facer non é necesario que se supendan as competicións, penso que sería unha medida drástica que non beneficiaría á competición’.

Te puede interesar