Espírito Ribeiro lleva música y sabores a tres localidades

Las autoridades en la presentación de Espírito Ribeiro.
photo_camera Las autoridades en la presentación de Espírito Ribeiro.
Este festival celebrará su III edición del 1 al 3 de septiembre y promocionará el producto local

Los concellos de A Arnoia, Castrelo de Miño y Cenlle serán la sede de la tercera edición del festival Espírito Ribeiro, una cita con la música, los sabores, el mercado y los productos de proximidad. Así lo afirmaron los asistentes a la presentación del evento ayer, en el parque náutico de Castrelo de Miño. 

“Tres concellos irmáns démonos a man para promocionar o viño da DO Ribeiro, que é o motor económico da nosa comarca. O fin é promocionar o viño, os produtos de proximidade, a gastronomía e os deportes náuticos aquí en Castrelo”, dijo Avelino Pazos, alcalde de Castrelo de Miño, quien habló en nombre de sus compañeros Rodrigo Aparicio, alcalde de A Arnoia, y Rebeca Sotelo, de Cenlle. 

Durante la cita también estuvieron presentes Marta Novoa, vicepresidenta primera de la Diputación de Ourense; Gabriel Alén, delegado territorial de la Xunta en Ourense; José Luís Cabarcos, director general de Agacal de la Xunta; Xosé Manuel Merelles, director de Turismo de Galicia, y Juan Manuel Casares, presidente de la DO Ribeiro. 

Para Cabarcos, “Espírito Ribeiro é unha oportunidade de xuntar tres concellos que buscan sinerxías para compartir un territorio, unha paisaxe e un produto como é o viño. Todo isto combinado cun festival de sabores, música e mercado, é unha oportunidade excepcional”. Con él coincidió Novoa, que aseguró su “total colaboración con estas actividades que promocionan o noso patrimonio natural”. El director de Turismo hizo hincapié en que el festival aglutina “as tres principais motivacións polas que o turismo se achega a Galicia: a natureza, a enogastronomía e a cultura”. 

Con esta antesala, Juan Rivas, el coordinador de Espírito Ribeiro, explicó que “este innovador festival consolídase un ano máis como o escaparate perfecto para as terras do Ribeiro e o seu tesouro máis prezado: o viño”. Para él, esta cita es mucho más que un festival, “é unha experiencia que abarca a esencia mesma da DO Ribeiro, o corazón do evento late nun vibrante mercado onde os produtos autóctonos e a artesanía local toman o centro do escenario, rendendo homenaxe á proximidade e á autenticidade. Doutro lado está a música que eleva a alma, as risas que enchen o aire e os trucos de maxia que asombran”. 

Así, la programación fue diseñada para ofrecer algo para todas las edades y todos los gustos, con variedad de estilos musicales. La jornada inaugural se celebrará en A Arnoia y contará con tres grupos musicales. El 2 de septiembre Espírito Ribeiro viaja a Castrelo con otras tres actuaciones, para finalizar el domingo en Cenlle con un espectáculo de magia para todos los públicos y dos citas con la música. 

Te puede interesar