SUBVENCIÓN

700.000 euros para el polígono de As Coiñás

Ourense. 07-01-16. Especiais.  Polígono As Coiñas
Foto: Xesús Fariñas
photo_camera Vista del polígono de As Coiñás, en el barrio de O Vinteún.

la xunta invertirá 700.000 euros en el proyecto de modernización de las infraestructuras del parque empresarial

La Consellería de Economía, Emprego e Industria firmará un convenio con el Concello de Ourense para desarrollar un plan de modernización de las infraestructuras del parque empresarial de As Coiñás, en el barrio de O Vinteún. La administración inyectará 700.000 euros en un proyecto que busca "impulsar a competitividade do polígono, ademais de mellorar a seguridade tanto dos 500 traballadores das 21 empresas afincadas actualmente na zona como das persoas que visitan este equipamento empresarial". 
El acuerdo hecho público ayer es la cristalización de un protocolo de colaboración entre la Consellería de Industria y el Concello, desarrollado en los últimos meses y que se cerrará en los próximos días con la firma del convenio de As Coiñás, en la que se pondrá de plazo para terminar las obras el próximo mes de diciembre. 

Las mejoras abarcarán trabajos de pavimentación, colocación de redes de abastecimiento de agua y gas, instalación de redes de saneamiento, iluminación exterior y telecomunicaciones y de señalización tanto vertical como horizontal. 

Según explica la Xunta, la meta final de estas obras será "modernizar as infraestruturas do polígono O Vinteún, un referente industrial tanto da cidade de Ourense e a súa contorna como da provincia en xeral". Ampliando, la Consellería de Industria  añade que "este tipo de actuacións contribúen a que as empresas xa instaladas no parque teñan máis posibilidades de seguir medrando e a fomentar a creación de novas compañías e a captación de investimentos, ao tempo que facilitan o emprendemento ao poñer á disposición das firmas interesadas equipamentos máis modernos e adaptados as súas necesidades". 

Te puede interesar